Klage på helse- og omsorgstenesterKva kan du klage på?At du ikkje har fått den tenesta du ønskjer.Forhold ved tenesta du ikkje er fornøgd med.Kritikkverdige forhold.Saksbehandlinga.Å klage på eit vedtakDersom du har fått avslag på ei helseteneste du meiner å ha rett på, kan du klage. Dette blir kalla ei rettsklage. Ei rettsklage blir send til den avdelinga som har fatta vedtaket. Vedtaket blir då gjennomgått på nytt for å sjå om det bør endrast. Blir ikkje vedtaket endra, sender kommunen automatisk klaga vidare til Statsforvaltaren i Møre og Romsdal, som då vil avgjere saka. Å klage på ei tenesteDersom du er misfornøgd med ei helseteneste du får, for eksempel på sjukeheim, bør du fyrst vende deg munnleg eller skriftleg til leiinga på sjukeheimen. Vêr tydeleg på kva du er misfornøgd med og kva du ønskjer endra.Når dei som utfører tenesta får klaga din, må dei undersøkje saka og endre tilbodet dersom det ikkje er godt nok. Fører ikkje klaga fram, må du sjølv sende ei skriftleg klage til Statsforvaltaren som gjer ei vurdering av saka.Kontaktinformasjon Statsforvaltaren i Møre og RomsdalLes meir om klagegongen hos StatsforvaltarenTreng du hjelp til å klage?Treng du hjelp til å klage, kan kommunen hjelpe deg. Du kan også ta kontakt med Pasient- og brukerombudet i Møre og Romsdal. Dei veit kva du har krav på og korleis du går fram for å klage.Ta kontakt med Pasient- og brukerombodet i Møre og Romsdal.Lenker til anna informasjon som kan hjelpe deg i klageprosessenStatsforvaltaren si nettside om korleis du kan klage på helse og omsorgstenesterLov om pasient- og brukerrettigheter seier noko om kva du har krav på og dine rettar som pasientHelse- og omsorgstenestelova handlar mellom anna om bruk av tvangPasient- og brukerombudet har informasjon om korleis dei kan hjeøpe pasientar, brukarar og pårørande Publisert 20.09.2023 08.48 Sist endra 19.12.2023 10.34