Årsplan Bergetippen barnehage

4 Pedagogisk profil og verdigrunnlag

Den pedagogiske profilen vår er inspirert av Reggio Emilia-filosofien. Vårt mål er at kvart barn, kvar dag, skal bli sett og høyrt, og at barn skal møte vaksne som lyttar, forstår og formidlar respekt og tillit. 

Barn lærer gjennom å konstruere sin eigen kunnskap i samhandling med andre. Vaksne legg til rette for at barn får moglegheit til å utforske og tolke omgjevnadene gjennom å eksperimentere og leite etter svar og skape mening.

I Reggio Emilia–filosofien sitt syn på barn og læring er det avgjerande å ha fokus på tre pedagogar i samspel

  1. Barnet er kompetent og nysgjerrig. Det kan, og vil medverke, delta og lære! 
  2. Tilsette som lyttar og forskar saman med barna og stiller spørsmål for å opne opp for undring og nye tankar. 
  3. Rommet skal inspirere og invitere til gode, utviklande og artige aktivitetar som knyt barna saman. Rom og materiale skal vere møteplassar der barn byggjer relasjonar med kvarandre. Det skal vere lett tilgjengeleg for barnet. Rommet ute er like viktig som inne. 

Det man høyrer, gløymer man. Det man ser, hugsar man. Det man gjør, forstår man.