Reiserekning, utlegg og tapt arbeidsforteneste

Politikarar i Aukra skal bruke kommunen sitt elektroniske system for å krevje dekt utlegg for reiser, andre utlegg og tapt arbeidsforteneste.

Korleis kan eg sende inn krav om dekking utlegg til reise, andre utlegg eller tapt arbeidsforteneste?

For å sende inn krav må du logge på MinSide og du må ha ein brukar i Visma. Les i brukarmanualen korleis du må logge på og korleis du går fram når du skal legge inn eit krav.

Brukarmanual (PDF, 998 kB)

Logg på MinSide

Kva må eg leggje ved?

Vedlegg ved krav om dekking av tapt arbeidsforteneste

Hugs at du må sende inn kravet elektronisk. Skjemaa er kun vedlegg til sjølve kravet.

Vedlegg ved krav om dekking av reiserekning og andre utlegg

  • Møteinnkalling ved aktivitet utover politiske møte i kommunal regi
  • Kvitteringar for alle utgifter

Hugs at du må sende inn kravet elektronisk.

Sjå elles Aukra kommune si forskrift om folkevalde sin rett til godtgjering og velferdsgode.

Når må eg sende inn krava?

  • Du må sende inn dine krav så snart som mogleg og seinast innan ein månad etter at kravet oppstod.
  • Frist for innlevering er innan den 20. i kvar månad.

Har du spørsmål?

Dersom du har spørsmål om systemet, kan du ta kontakt med løn. Ved andre spørsmål, kan du ta kontakt med politisk sekretariat.

Kontakt

Martina Susanne Böttcher
Konsulent
E-post
Mobil 94 82 64 42
Katrine Langnes
Fagleiar løn
E-post
Mobil 48 25 69 24
Aukra kommune
Post- og besøksadresse: Nyjordvegen 12, 6480 Aukra
E-post
Telefon 71 17 15 00

Opningstider

Kommunehuset

Ekspedisjon: Kl. 10.00 til 14.00

Sentralbord: Kl. 9.00 til 14.30