E-post og telefoniAukra kommune nyttar e-post og telefoni som ein del av det daglege arbeidet og i saksbehandlinga. Om telefon Telefoniløysinga blir drifta av kommunen sine eigne tilsette med teknisk hjelp frå leverandøren. Kommunen har databehandlaravtale med leverandøren. Enkelte tilsette har ei oversikt over dei siste tilropa på telefonane sine. Sentralbordet kan gå tilbake kort tid for å sjå kven som har ringt inn. Vi har ikkje vidare logging av innkomande samtalar. Om e-post Kommunen nyttar e-post og telefon som ein del av det daglege arbeidet og i saksbehandlinga. Nedteikning av munnlege spørsmål og e-post av verdi for saka, blir arkivert i sak- og arkivsystemet. Når ein tilsett sluttar, slettar kommunen den tilsette sin e-postkonto etter kort tid. Ubehandla e-postar blir overførd til annan saksbehandlar. Vi gjer oppmerksam på at vanleg e-post ikkje er kryptert. Vi oppmodar deg derfor til ikkje å sendeteiepliktig, sensitive eller andre fortrulege opplysingar til kommunen via e-post. Kommunen sender ikkje sensitive personopplysingar per e-post. Sist endra 03.01.2024 13.59